morgonstund har guld i mund

Shit vad svårt det var att stiga upp imorse. Enligt min kropp var ju klockan bara halv 3!
Bah. Jag kommer somna tidigt ikväll. Ska ju till gymet snart med så jag kommer nog vara ganska död sen.
Däckar förhoppningsvis innan nio.

Mitt senaste paket från Ellos har kommit med, så nu blir det snart lite nya gardiner i lägenheten=)
Alltid härligt att få göra om lite. Kanske måla om under påsk med? Eller kanske vänta tills katterna slutat klösa överallt!
Hmm kanske bäst. Ny fondvägg i vardagsrummet vill jag ha iaf. Tror det skulle förändra hela rummet.

Nehepp nu springer jag till gymet och hoppas att Kim o Jimmy tränar idag. Lite kajsnack is the shit.


och PUSS på Gulle, trots att jag hör Judas Priest spela "Breaking the law" i huvet då.
you and me against the world! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0