Gymtråk.

Nu sitter jag på gymet o tråkar. Det är helt tjockt med folk idag, går knappt att röra sig!
Så jag väntar tills tonårsgossarna går hem... det brukar bli runt halv sju. Hoppas jag.
Jag väntar inte längre än till halv sju med att träna själv.

Usch ibland är det drygt att ha ansvaret för gymet. O ännu drygare när ingen annan styrkelyftare eller kompis är här.
Finns ingen att busa med eller snacka med. Tråk.


Det var en jobbig dag på jobbet idag för övrigt.
Nästan varje dag är jobbig nu när man vet att man inte kommer få vara kvar.
Vad jag kommer sakna alla.
Eller ja.. Inte alla. Alla arbetsplatser har ju idioter som man inte saknar.
Åh, jag vill så gärna vara kvar!


Imorgon är det onsdag. Åh onsdag!


Kommentarer
Postat av: HANNA

Nej faktiskt inte. iof gick jag inte så himla mycket den kvällen men ändå. Som en smäck! Ah. alltid. man jobbar jobbar jobbar och sen har man inte råd till allt ändå. skit.



Ah. haha som en liten mullvadsunge. Hha. det tar lång tid innan jag kan öppna ögonen helt. Framåt 9 på jobbet lixom. haha. Ah. nu till helgen blir det lugnt. Melodifestivalen på lördag =) ska du hitta på?

2009-03-11 @ 06:06:05
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0