goody sunday

Det var en mysig liten utställning i Hultagård, det var kul att träffa Brandon o Nanne o när jag kom hade de redan sålt två tavlor! =)
Jag måste verkligen att ta mig tid att åka ut till Brandon nån dag, jag har ju typ två sittningar kvar innan tavlan är färdig.
Och åh den kommer bli bra, den kommer han få mkt cash för!

Därefter var det mysstund med fia. Äta massa kakor o dricka saft. Babblade om allt som vanligt och bara att åka runt sävsjö med Fia var roligt. Alltid kul ihop, alltid bra. Jag ser verkligen fram emot Budapest!

Nu under kvällen hämtade jag o mamma mitt nya barbord, det gamla sålde jag igår till en tjej på festen=)
Så till nästa helg ska det väl vara utbytt o det kommer bli bra mycket snyggare!
Som tack för hjälpen bjöd jag mamma på plankstek på en italienare o en grek. De plankstekarna är så goda att man får ont i magen av allt ätande! Men det var ju också det första jag åt bortsett från kakorna med fia.
Så nu orkar man inte göra så mycket. Sova snart. Nana kudde med älskisarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saken var faktiskt den att jag snokade inte. Visst jag har gjort det förr, jag är svartsjuk och ja man får stå för sina misstag, så denna gången men den här gången snokade jag faktiskt inte och jag utgav mig inte för att vara andreas. Jag trodde faktiskt att du fattad eatt det var jag, men ja klart du inte fattade det för du känner ju inte mig och förlåt för det misstaget. Jag vet att jag har uppfört mig så innan så jag förstår dig att du trodde det även den här gången. Förlåt är väl det ända jag kan säga och hoppas att d kan dömma mig genom att lära känna mig ist för ja du vet. Jag tycker det är bra att du står för vad du säger/skriver. // Emelie

2009-03-29 @ 23:28:31
URL: http://emelielundborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0