Giv mig styrka

Jag känner mig helt slut i kroppen.
Tvättat som en tok, o först om två timmar kan jag lägga mig i sängen för först då är torktumlaren klar med sista lasset.

Jag är inte ett dugg pepp på att vakna vid halv fyra inatt. Och jag är verkligen inte sugen på att ta en promenad genom detta kassa väder för att ta mig till jobbet då heller.
Jag minns i somras när man gick på morgonen, då hade solen gått upp o det var faktiskt riktigt sköna morgonpromenader ibland. eller ja, sen började man gå med Paloma o hon var ju så seg på morgonen att man nästan fick springa till jobbet. men då kom ofta lilla sören o plockade upp en:)
Det var tider det. Sommar sommar sommar.

Och usch, jag hade tänkt städa o ha mig idag. men jag orkar inte ens diska.
Vad är det med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0