Frihet

Jag är av med alla krediter nu. =) känns sååå bra!
+ att jag kommer ha lite cash i Budapest, som jag åker till om exakt två månader! Åh vad jag längtar!

Igår skickade jag förresten ett desperat brev till skopunkten.
Jag har djup ångest över att jag gjorde mig av med de fantastiska pumpsen, så jag gick in på hemsidan igår för att beställa dem där. men då var de slutsålda!!
Det kändes som en kniv i hjärtat, och i ren förtvivlan skrev jag ett mail till skopunkten o frågade om skorna kommer komma in på lager igen eller om det finns andra sätt att få dem.
Och idag fick jag svar. Om 4 veckor. ÅH! de kan bli mina igen!!!♥

Idag har det varit en allmänt pissig dag på jobbet. Dock sken solen nu när jag kom hem o ljuset från den gör mig munter=)

Förresten, hur ska man reagera när man inser att man  är beredd att göra allt, precis allt för en människa o nästan förväntar sig samma sak tillbaka o få höra "aldrig"?
Kanske borde jag med se till mig själv lite mer... "jag älskar också mig"?

men jag är den jag är o jag har alltid offrat mig för andra. O det gäller även om det innebär att jag hamnar mellan en vårta o ett crack. det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0