fniss.

Ibland har jag lite roligt åt mig själv.
Jag blir så nojig ibland över mitt utseende.
De senaste två dagarna, (sen jag började äta igen efter min magsjuka) så har jag kännt mig väldigt tjock. Eller tjockare iaf.
O det har inte jag tyckt om, haft ångest över det med mera..
Men så idag kom jag på en sak... JUST DET! jag har ju mens nu.
Jag är alltid lite tjockare när jag har mens, magen blir 3-4 cm större.
Och det syns ju ganska tydligt, iaf tycker jag det. Men det handlar ju bara om en vecka som jag ser ut så.
Men när jag kom på att det är för mensen just nu så började jag fnissa lite åt mig själv.
Jag o mina utseendenojor!

Idag har jag iallafall varit på gymet igen. Jag hade ansvaret idag, så gjorde en del pappersarbete, skrev scheman till andra ansvariga, o sedan tränade jag stenhårt.


Nu är det helg =) sovmorgon imorrn... och vad händer sen?
På lördag kommer iallafall Idasöta till mig o vi ska ut o visa alla hur snygga vi e!
O på söndag blir det vernissage, o så får jag mitt nya barbord då med! Om jag kan komma iväg o hämta det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0