Emelie vs Heidi

Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.
Jag skrev att om du förklarade så ber jag om ursäkt.
Så därför medger jag, precis som jag skrev till dig att jag brusade upp i mitt blogginlägg.
Jag blev helt enkelt förbannad.

Saken var faktiskt den att jag snokade inte. Visst jag har gjort det förr, jag är svartsjuk och ja man får stå för sina misstag, så denna gången men den här gången snokade jag faktiskt inte och jag utgav mig inte för att vara andreas. Jag trodde faktiskt att du fattad eatt det var jag, men ja klart du inte fattade det för du känner ju inte mig och förlåt för det misstaget. Jag vet att jag har uppfört mig så innan så jag förstår dig att du trodde det även den här gången. Förlåt är väl det ända jag kan säga och hoppas att d kan dömma mig genom att lära känna mig ist för ja du vet. Jag tycker det är bra att du står för vad du säger/skriver. // Emelie


Här är förklaringen, en sak är bara fel och det är för att hon utgav sig för att vara andreas. eftersom hon skrev "emelie jobbar tre helger framåt" och massa andra saker där hon sa "jag och emelie" o.s.v... Sen när jag skrev angående nåt som jag o andreas pratat om dagen innan så visste hon inte vad det handlade om. Och det är klart eftersom hon inte var han.

Jag kan förstå att du inte menade nåt illa. Men det är onödigt att ljuga i förklaringen.
Men helt ärligt, alla är olika o tänker olika. Så jag orkar inte hysa agg mot dig över hur du beter dig längre.
Jag lägger det bakom mig och om jag nån gång mot förmodan skulle möta dig i verkliga livet så skulle jag inte döma dig för detta utan låtsas som jag inte visste vem du var, för det vet jag ju inte heller.
Du är ju trots allt ihop med Andreas som är en riktigt schysst kille. Så helt ärligt tror jag du är rätt okej med.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag orkar faktiskt inte heller tjaffa om sånt här. Men tänkte bara säga det att det var faktiskt andreas som snackade med dig på msn först, sen gick han på toaletten och duschade så jag satte mig vid datorn och fortsatte prata med dig, ja visst det var dumt, för om jag tänker efter själv så fattar jag ju att du inte fattade att dte var jag, du trodde ju självklart det var andreas som fortsatte prata, eller rättare sagt du trodde att det var jag som "låtasades" prata med dom som andreas. Förlåt för det. Ha det bra. // Emelie

2009-03-30 @ 18:07:50
URL: http://emelielundborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0