depptrött

Jag fastnade nere på gymet o var med på träningslägret idag.
Blev inte så mycket träning utan mer teknik, o jag förbättrade min knäböj:)

Men nu är jag skittrött, men kan ändå inte bestämma mig för om jag ska stanna hemma eller inte ikväll.
Känner mig lite för depp för o stanna hemma.
skulle ju till mamma men  skippade det.
fast egentligen har jag hemlängtan. Lite mammiqualitytime hade piggat upp mitt psyke.

För övrigt hatar jag FB just nu. Jag stör mig på den nya designen o allt annat nytt på FB.
Men nån gång kommer jag väl över det med?

Jag saknar Jonas idag. Han vet alltid vad jag behöver när jag inte ens vet det själv.
Jonas kom hem till småland!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0