dammseduga!

Jag är lat. Tänkte dammsuga o så ikväll men sitter bara o youtubar istället.
Massa gammal härligt The Ark trillade jag in på.
Jag har lite svårt att förstå att jag hade deras album på repeat en gång i tiden.
Deras senaste album är inte alls samma the ark.
O andra sidan, de människor som de är nu, är inte heller samma gamla the ark.
Ola blev riktigt jobbig efter andra albumet. storhetsvansinne tror jag det heter. (och vad än jimmy säger om mig o ola så är det inte sant. Vad fan vet jimmy om det?)
Första albumet är bra, och andra med.
Lite kärlek till debutEPn med eftersom den var det första jag hörde med dem.
Nåväl nog med the arktjafs!

Jag skulle ju dammsuga, varför sitter jag här för?
Idag var det en lång dag på jobbet. Jag var bara depp.
Blev lite glad när jag såg ut genom fönstret, eftersom det var vår ute idag!
Men ryckte inte upp mig helt o hållet förräns jag bestämde mig för en promenad i solen efter jobbet.
Då piggnade jag till!

Hmm... dammsuga var det. Jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha. Vi har nog ganska lika musiksmak. Båda the ark och mupparna du la upp. Skitbra. Jag och tina brukade låtsas att hon var den lille i mitten och jag de andra två För hon tyckte att jag såg ut som dom. Första skivan med ark tycker jag är bäst!



Ne fan jag vet inte vems hund det är men jag vet vilken gata den bor på. så om den kommer igen ska jag leta reda på det.



Åååh. vad härligt! jag vill med åka utomlands!

2009-03-20 @ 06:23:38
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0