Brandon and Nanne puts it out there

Godmorgon!
Jag är hemma från jobbet idag med, mest för säkerhetsskull. Jag vill ju vara säker på att sjukan är borta innan jag går tillbaka. Men det känns iallafall som att jag mår bra... Lite svag känner jag mig, men det är man ju alltid efter magsjuka.

På gott humör är jag iaf, för det första jag såg när jag vaknade idag, var att jag fått en inbjudan av min kompis Brandon, till hans vernissage i helgen. Synd att målningen på mig inte är klar då för då hade säkert den med kunnat skickas med :P
Men verkar vara ett lite lustigt vernissage som ska gå i ostkakans tecken? what the...
Eller det stod så på hemsidan iaf. Men förhoppninsvis är tavlorna såna tavlor som Brandon o hans tjej Nanne brukar måla. Fantastska o häpnadsväckande, utan ostkaka på ^^

Någon som vill följa med på vernissagen på söndag? Den ligger i Hultagård en bit utanför sävsjö, kom igen nu! Lite konst är bra för allmänbildningen!
Och åh jag är nyfiken på vilka tavlor han valt att ställa ut. Han skrev att de var några av hans bästa!
Så kom kom kom häng med mig på vernissage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0