Bakisch

Ouff, nu sitter jag o väntar på Sophia, snart bär det av till vernissagen=) Det kommer bli kul o jag är verkligen nyfiken på de senaste målningarna!

Men lite seeg är jag, när jag vaknade var jag fortfarande full. Det blev visst lite hårt igår.
Och lägenheten ser ut som fan, kom ju bra mycket mer folk än jag planerat o det syns idag.
Orka städa sen när man kommer hem ikväll?

Och det var visst nån som kände sig träffad av ett tidigare blogginlägg. det bekräftar ju bara allt.
alla kan inte komma överens med varann.
Och jag bryr mig inte. jag säger alltid vad jag tänker o tycker o jag står för mina åsikter.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill också komma hem till dig!"

2009-03-30 @ 11:00:39
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0