ångest

Jimmy ville att jag skulle komma förbi ikväll igen.
Men jag orkar inte. Mår depp. Jag vet att jag borde gå till Jimmy då för han piggar upp.
Men jag vill mest sätta mig i ett hörn o grubbla ihjäl mig.
Men nu ville Jimmy att jag skulle med till jkpg o se en film.
Och ååååh. Jag vill ju. Men jag orkar inte. Och jag är egentligen inte på humör.
Jag vill vara på humör. Men är inte det.
Och jag vet hur det brukar bli då. Jag ångrar mig 10 minuter efter jag åkt och kommer sedan bara vänta o längta tills vi åker hem igen.

Men egentligen vill jag.


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag är också såndär som du. Man vet att detblir skoj att ta si ut men ändå stannar man hemma i soffan.



Hah. Tro det eller ej men det är det faktiskt. Känner mig riktigt ensam här i gislaved ibland. känner ingen här faktiskt så folk får ta sig en bot för att komma hit.



Ja jag gillar det. Du, em, hanna får ta och komma hitnågon helg fredag till lördag och sova över. Parken och supa på en fredag och sen wors och tacos på lördan. perfa. Det tycker jag verkligen ni ska göra. går ju bussar härifrån direkt till jkpg.



Fy fan vad bra ugglas vann inte! Jag hejja på emilia sen. Såg du det? vem hejja du på? Hon som vann var ändå ganska bra till slut.

2009-03-14 @ 23:34:57
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0