Work it out

Nu sitter jag nere på gymet o ugglar.
Jag har just tränat hårt, skönt att bli av med alla kalorier!

Nu sitter jag i entren o tar skydd ifrån allt stim! Andreas instruerar basketflickor o de är ju flamsigare än fulla trettonåringar.
Inte nog med det, nu kom ett helt pojklag med!
Jag som ska städa lokalen innan jag går hem! Åh.
Men jag får försöka städa lite ändå. Småputsa lite här o var, ska ju vara här till klockan 8 ändå.

Imorgon blir det till o börja extra tidigt på jobbet, o på kvällen en träff med Sophia.
Helgen är inte helt inrutad ännu, mest för att jag inte vill planera nåt.
Är bjuden på fest på lördag som vanligt. Men ska jag gå?
På söndag åker jag nog till Brandon för en kort sittning för målningen. Sedan besök hos mammi=)
Det känns surt att gymet är stängt på nationaldagen, jag hade velat köra marklyft då.
Men jag får väl köra kondition ute i det gröna istället:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0