Bleeding myself to sleep.

Nu har jag lagat mat,  diskat o donat.
Glad över att vara klar med allting steg jag in i mitt badrum o tvättade av ansiktet såsom jag alltid gör innan jag lägger mig. Jag tittar sedan upp i spegeln o ser en flod med blod som rinner från min näsa. What the.. ??
Så nu sitter jag o med papper uppkörd i näsan så jag ser ut som en snigel o funderar på vad i hela friden det beror på?!
Det finns en sak som jag alltid gör när jag inbillar mig att nåt är fel på mig (hypondriker #1!!)
Jag ringer mammi. Dock tittar hon på tv och skulle ringa om en stund.
Förmodligen beror näsblodet på att jag är förkyld o det är väldigt torr luft på jobbet just nu. Mina slemhinnor är väl uttorkade antar jag.
Men jobbigt är det!

Nehepp.. Om man skulle ta o lägga sig i sängen?
Jag piggnade till av att pyssla i mitt kök, jag tycker ju det är ganska kul att laga mat.
Enligt hörsägen så märks det ju även på smaken på min matlagning och det gör det ju bara ännu roligare!
Men just nu väntar jag bara på att mammi ska ringa. Först när jag pratat med henne o gått igenom alla konstiga sjukdomar, uteslutit samtliga och sedan fått känna tryggheten av att prata med min vise mor kan jag sova gott.
"AIDS" sa jag till min jobbarkompis igår. "Jag har säkert AIDS det är därför jag får näsblod! Det är säkert därför jag kännt mig förkyld på sistone!"
Jo. Jag är verkligen en hypokondriker som alltid antar det värsta. Kanske för att man bara då kan bli positivt överraskad.

Förmodligen är det bara blödarsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0