Ge mig juli nu.

Jag mår en aning bättre idag. Hoppas det fortsätter åt det hållet nu..

Men fortfarande uttråkad, har sett fler filmer de senaste dagarna än jag gjort de senaste månaderna..
Det säger kanske inte så mycket för i vanliga fall har jag aldrig tid att se på film, det är så mycket annat som händer jämnt, jag har ju så mycket för mig=)
Men just därför blir jag lite dampig av att bara vara hemma. Jag vill träna, gå ut, träffa folk, göra allt det jag brukar göra.
Men det är först nu som jag orkar skriva på min blogg på hela dagen. Inte ens ork till det har jag haft.

Jag längtar till juli. Ljuva juli månad. Den kommer bli så bra!
Det är så mycket i juli som jag längtar till.
Åh. Vad det kommer bli bra då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0