Ljuva minnen.

Jag får ångest o det gör lite ont i mig när jag tänker på P&L09.
För jag kommer inte vara där.
Jag vill sätta mig i en bil på onsdag och åka i en evighet norrut till staden Borlänge. Slåss med tältpinnar, dricka ljummet vin o leta efter Kaj. Jag vill kissa i en bajamaja, fråga alla jag möter om dem kommer från Kalmar och prata fyllenorska.
Jag vill se alla bra band spela, jag vill se de dåliga med, jag vill hänga med typerna i campet bredvid och jag vill få solsting.
Åh brudar minns ni hur kul vi hade det?




Jag vill verkligen på P&L 09 men det kommer inte bli av.

Hela förra sommaren var så rolig. Så bra. Man hade tid o ork till att göra precis vad som föll en in för man var arbetslös. Och visst, det var inte så kul för man hade aldrig pengar. Men det är en sommar jag aldrig kommer glömma. Den roligaste sommaren i mitt liv tillochmed.
Jag upplevde massor, fick nya vänner, och mötte personer (speciellt en) som kom att förändra mitt liv o min syn på det.
Sommar 08. Varför ska allt det roliga ta slut?
Vi lovade oss själva att vi skulle fortsätta på samma sätt under hösten, trots att sommaren tog slut. Men vad hände med oss?
Jag träffar er så sällan nu. På tok för sällan. Det får bli en utflykt till Jönköping snart! BANNE MEJ!

Kommentarer
Postat av: sophia

ja veeet gumman! de gamla goa sommar08 gänget hänger aldrig nu för tin :( astråkigt. buu.

2009-06-21 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0