Time to party

       

Nu är jag nästan klar med mig. =) Så nu sitter jag vid datorn, gosar med Fredman, dricker öl o väntar på att Björn ska ringa o säga att han är på väg för att hämta mig=)

Åh vad roligt det kommer bli ikväll!
Jag har en helvit klänning på mig och det är nog den första helvita klänning jag någonsin ägt. Det är två-tre år sen nu som jag började försöka klä mig i annat än svart, vinrött o olivgrönt, men jag är fortfarande inte riktigt van vid att vara så vit.. Haha:P
Men jag klär i det och när jag sminkade mig så tänkte jag på hur otroligt tacksam jag är att min mamma o pappa skaffade en dotter. För med deras gener blev jag himla fin tycker jag!
Jag är en av de få som säger rakt ut: Jag tycker jag ser bra ut. Jag tycker jag är vacker.
Alla kanske inte delar min åsikt o har ni en annan så håll den för er själva.
För jag är himla nöjd! Tack Mammi o Pappi!


Och nu när jag visat mitt ego så tänker jag visa kvällens skor, inte ofta jag har dem men de är ett par av mina favoriter!



Bilden är lite lila, men de är vit o svarta^^ ♥




See you in the mist...

Kommentarer
Postat av: hanna

Snygga snygga snygga skor!

2009-06-13 @ 10:37:23
URL: http://snickenack.blogg.se/
Postat av: qamilla

ja gumman, du är verkligen vacker =)

Hoppas du hade kul igår!

2009-06-13 @ 12:19:01
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0