Såsmåningom.

Åter hemma, har just haft en supertrevlig eftermiddag hos Rebecca. Barndomsvänner is the shit.

Har just suttit o bokat tågbiljetter till Sthlm. Om ett par månader bär det av mot släktträff o denna gången blir det släkt på distans så en del har jag inte ens träffat=)
Men det bästa blir att träffa kusinerna Annika o Vivi. Och Annikas dotter Ninna såklart. Se hur stor hon blivit, hon är typ 20 nu så hon kommer ju vara vuxen. Läskigt, jag träffar dem för sällan.
Kommer bli kul att se hur de fina våningarna på strandvägen är med. Lägenheter som är större än hus och de är ju värsta lyxvåningarna med. Varför är jag inte lika rik som de adelsmän jag är släkt med? Åh.

Imorgon  blir det jobb igen. Segt att jobba skift, det känns som att dagarna kommer bli längre nu. Men stort plus är all tid man får över när man slutar vid 2! Kommer bli gött att hinna med gymet ordentligt igen!
Allt kommer bli så bra till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0