Så mås det..


Antingen har någon kastat nåt eller så har en fågel dratt iväg en riktigt stor skit på mitt fönster.
Man tackar!
Jag tror väl knappast någon kastat nåt, isf skulle det mer vara en rutten tomat än bajs. Eller är det kanske kladdkaka?
Det var iallafall där, på mitt sovrumsfönster när jag kom hem från jobbet.
Kan iofs vara gegga med.. Hmm..
Jag har dock någon misstänkt. Det är en som går runt i en cirkel på gräsmattan nedanför mitt fönster o flyger upp mot det ibland.
Hmm...

När jag kom hem från jobbet o steg in i trappuppgången så luktade det vansinnigt mycket pannkaka.
Och hungrig som magen är när man kommer hem från jobbet så krävde den genast att jag skulle laga pannkakor.
Min mage var så bestämd i sin befallning att jag inte vågade säga ifrån så jag gjorde en sats!
Dock fick jag i mig precis två pannkakor innan det tog stopp.
Magen var mätt. Och hur liten i maten är man inte då?
När man kommer hem vrålhungrig och blott får i sig två pannkakor?
Kan ha o göra med att de är så söta. Min mage gillar inte så söt mat när den är hungrig.
Nåja. Annan mat annan gång!

Nu ska här vilas!
Huvudvärk o ryggvärk ska bort, så nu blir det soffa o en film, och såklart, massa mys med katterna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0