Peppad på kvällen!

ÅÅÅHH jag är så otroligt peppad på kvällen nu.
Sitter med håret i handduken, nyduschad o ska snart göra mig iordning.
Det kommer bli skitkul, men jag är lite orolig att vissa ska bli för fulla :P

Kanske ska ta mig en öl redan nu? Det kanske hjälper mot hostan?
Attans att jag inte har nån whiskey:P

Nehepp jag behövde bara skriva av mig lite.
   Pepp pepp pepp.




Och förresten Emelie, Tack för att du bar om ursäkt. Strongt gjort! Men du, det var inte nån ifrån din blogg som skrivit nåt till mig, det var nån från din dator.. Det var din IPadress jag såg det på... Hoppas att det inte är folk som går o gör saker i andras datorer för fy skäms på dem då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0