Låt bli mig.

Söndagsmorgon hos mammi is the shit.
Vi började morgonen med en rask promenad runt sjön innan vi åt en härlig frukost.
Snart ska jag dammsuga huset åt henne innan vi går ner till skolan o gör våra val.

Men jag är förvirrad idag. Jag fick ett sms inatt där det stod "Kom in till grannen ;) puss"
Och jag kände inte igen numret. Det var inte Samuels nummer som annars brukar smsa mig på fyllan.
Så det är nån annan granne antar jag? Men vem?
Och dessutom är det ju inte lite fräckt för förmodligen är det ju nån jag inte pratat med så mycket.
Att Samuel skriver så är en sak, det ler man bara lite åt. Men att nån annan ska göra det?
Jag kollade numret på min mobil och det gick till Eckerströms åkeri?
Vem jobbar där? Nåja, i vilket fall som helst så är jag inte intresserad oavsett vem det är.
Jag är inte nån man bara bjuder in på det sättet mitt i natten. NEJ TACK!

Och imorse ringde mr Stalker med. Han var bakis o ville ha söndagsmys o massor med sex.
Nej men ge dig nån gång! Jag skrek nästan åt honom i telefonen.
Han tjatade en stund till om det, sen sa han bara: "Nån gång Heidi! Jag tänker inte ge mig!"
Men ge dig. Det kommer aldrig bli av!

Dagens ironi: Tur att världen inte är full av idioter iaf!!! ÅÅÅÅÅÅÅHH!

Kommentarer
Postat av: Björn Thidell

VEM sa att det skulle vara lätt att stå upp emot idioter. De är alldeles för många..

Hoppas att de jävla asen kan lära sig att respektera en kvinna!

Keep up goil!!

// Björn

2009-06-07 @ 16:34:52
URL: http://bjornthidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0