Jag + soffan = sant.

Jag tar en paus ifrån filmtittandet och drog fram datorn en stund.
Kolla FB, bloggen o msn lite bara.
Jag har just sett The Promotion, en komedi som jag nog inte rekommenderar nån att se.
Den var inte direkt dålig, men inte direkt bra heller.
Man skrattade till 2-3 gånger i filmen kanske, och jag kräver lite mer än så när det är en komedi.

Det är riktigt skönt att bara ligga i soffan, speciellt när man inte mår så bra. Hostan blir bara värre o värre, och innan hade jag så mycket feber att jag kallsvettades. Jag måste skaffa en termometer så jag kan kolla min temp nån gång!

Nu skriver jag lite med Jimmy på msn och jag insåg att jag inte direkt umgåtts med honom sen första maj!
Tiden går jättefort, han har inte ens fått sin födelsedagspresent av mig än!
Men snart måste vi hitta på nåt, lite skratt, lite manowar o en uggla här o där. The shit!

Snart ska jag se Andra systern Boyle. Jag har velat se den ända sedan jag hörde talas om den:)
Men nu är det äntligen dags, den känns som en tjejfilm så det är ju sånt man kan passa på att se när man är ensam:)




Och en video bara för vad den betyder,:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0