jag är glad att jag har ett jobb iaf.

Jobba jobba jobba.



Det är mycket på jobbet nu och denna veckan jobbar jag över varje morgon.
Det känns inte så farligt, jag är ju van, så var ju mina arbetstider innan men det kommer bli segt på fredag.
Men då tänker jag inte börja förräns vanlig tid för jag ska ju orka bowla på kvällen sen med.
Jag ser verkligen fram emot bowlingen med mina kära arbetskamrater, det kommer bli så roligt!
Men jag hoppas att jag inte är lika trött då som nu.
Imorse funderade jag tillomed på om jag verkligen skulle gå till jobbet. Jag är ju alltid småförkyld, det bryter aldrig ut och denna veckan har jag varit riktigt dålig så jag går bara o väntar på bomb alá halsfluss.
Det skulle vara lagom typiskt om bomben smällde på fredag!
Trots att jag mår apkasst varje morgon o kväll så tvingar jag iväg mig själv till jobbet. Jag vet ju att jag mår bättre efter ett par timmar.
Men det är nåt annat med mig med. Aldrig förut har jag fått näsblod bara sådär, men igår började det helt plötsligt spruta blod från mig så min jobbarkompis var tvungen att hjälpa mig få bukt på´t!
Och hela tiden känner man stressen; jag har inte tid med näsblod, linan går inte om jag ska krångla med detta.
Och så tänker man hela tiden. Inget får hindra att linan rullar på som den ska..

Nåväl, nog om jobbet!
Nu är jag ju hemma i mitt lugna lilla hem.
Jag njuter av stillheten och tystnaden och vill egentligen redan gå o lägga mig.
Men jag måste laga mat så jag har matlåda imorrn. När man är så här trött så är det svårt att få tummen ur o göra nåt, men nu får det nog bli dags! Annars kommer jag aldrig i säng.

Så godkväll!
Nu ska jag dra fram kastrullen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjant !

2009-06-11 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0