Fotbollsångest

Jag får damp.
Jag trodde mamma hade kanal 6 men nu har hon ju bytt så det verkar som att hon inte har det.
Och jag som hela tiden tänkt att det var bra att åka till mamma för då kan jag se fotbollen med..
Men icke!
Och jag får damp. Jag vill ju se matchen! Så nu blir det till o sitta o kolla aftonbladet regelbundet o hoppas att de uppdaterar så fort det händer nåt.
Jag försökte kolla om det fanns en onlinekanal nånstans så man kunde se via datorn men jag hittar inte!

Eller ska jag gå o våldgästa GB? Om jag ska gå dit hinner jag ändå missa mer än halva matchen.
Nåja. Det kunde varit värre. Det kommer bli bättre i framtiden.
I framtiden kommer jag inte kunna missa fotbollen om jag ens vill..
Åh, ljuva framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0