Det våras för Hitler.



Nu har jag just beställt biljetter till The Producers - Det våras för Hitler!
Vad härligt det ska bli att gå på teater igen, det var ett par år sen nu. Denna gången blir det en teater jag inte varit på förut, Lorensbergsteatern i Göteborg! Jag har hört att den ska vara riktigt fin:)
Mammi är glad också, jag lovade henne ju att min födelsedagspresent till henne skulle vara att vi skulle gå på teater ihop, så nu var det på tiden att jag hittade nåt vi ska gå på!
Och jag vill verkligen se Det våras för Hitler! Bra manus o bra skådisar! =)
Men shit, det är dyrt med teater! Men väl värt!

Jag är inte ett dugg friskare idag och jag börjar få damp på att bara ligga här. Jag vill ut o röra på mig men jag orkar inte. Febern tar kål på mig o halsen värker bara mer o mer. Allra värst är det när hostattackerna kommer, och det gör de allt oftare!
Nåja, nu blir det ipren o en banan. Så får vi se om jag mår bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0