Brandons art.

Imorse innan jobbet tog jag mig en titt på höglandettidningen som kommer varje onsdag, och blev väldigt överraskad av att se min vän Brandon på förstasidan! De har tydligen fått upp ögonen för konstnären i de småländska skogarna, och det tycker jag är jättekul! Dock nämns inte hans porträtt så mycket utan mest hans stilleben, och visst hans stilleben är fantastiska, men hans sätt att måla människor! Det är fantastiskt!
Jag sitter själv model för en tavla, och kanske när den är klar kommer jag lägga upp en bild på den. Kanske.. Jag är ju helt näck på målningen så jag får se om jag kommer lägga upp den nånstans över huvudtaget.
Snart börjar vi med en ny tavla i samma tema som den förra, ett tema jag inte tänker nämna ännu.
Det är ett väldigt bra tema som jag verkligen gillar. Det kommer bli kul när det är klart=)
Nu när han fått upp allting till sin utställning som hade sin början igår så har han förhoppningsvis tid att jobba lite med mig på söndag=) Jag saknar honom lite, vi brukade ju träffas varje dag förr.
För att göra lite reklam så hänvisar jag er till hans hemsida.
Tyvärr har han inte så många målningar uppe på sidan, men man kan ju se några iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0