Tday

Tisdag - ett steg närmare semestern =)
Jag kom nyss på att det är vecka 28! ("no shit" tänker du) men vecka 28 är den veckan då HM för flera flera veckor sen lovade att min nya kjol ska komma. Åh den är så fin=) Hoppas att den sitter bra bara, tog storlek 38 men det är ju en vippig kjol.. Den sålde ju slut på en gång så det fanns inte så mycket storlekar att välja på o om den inte sitter bra så blir det ju ingen alls.
Och där har vi nackdelen med internetshopping... 

Dagens fråga: Vad fan gör den där Claudia Galli på p3? Hon verkar ju vara oerhört bakom flötet och allmänt... DÅLIG!

Men man kan ju inte älska alla!
(och nu kom jag o tänka på hur mycket jag hatar Mange Schmidt. Vad är det för fel på alla radiokanaler som spelar hans låtar? Fattar de så trögt att de spelar så dålig musik?)
Nehe då jag är inte hatisk idag... Inte alls.

Nu ska jag lugna ner mig. Bädda ner mig i min soffa o titta på DH.
Küss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0