Happy Bday, Princess EM.

Idag är det Emelie Fridlunds födelsedag!
Grattis grattis!
Jag sitter här o minns hur vi firade Emelies födelsedag förra året, när vi blandade mintu o oboy, och mintu o blåbärssoppa!
Och sedan sprutade mintu i munnen på varann med en liten spruta, haha, vi flummade rejält den kvällen!
Och sen stack vi till österängen o kom på våra fyllenamn: Astrid, Ester o Freja.
Och jag har fortsatt heta Astrid varje gång jag är ute^^
Efter att ha varit ute på stan så ville jag o Emelie tillbaka till österängen och festen hos Chronoalex, men bussarna gick inte så vid sofiakyrkan sprang Emelie rakt fram till en bil som hon såg starta på en parkering, och jag for efter.
I bilen satt två stycken Jamaicaner som inte kunder svenska, men de gick med på att skjutsa oss till österängen, haha!

Det var en helt sinnessjukt rolig kväll och här är lite bilder jag rotade fram =)





 

Tur att det finns kamera så man verkligen kan minnas allt!
Snart måste vi ösa ihop igen. Måste!

Kommentarer
Postat av: Sophia

de va tider de ! Galet skoji!

2009-07-12 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0