give me som cash now!

När man sitter o kollar runt på internet är det lätt att slinka in på shoppingsidor.
Jag är väldigt fattig just nu så jag borde hålla i pengarna men kunde ändå inte låta bli att klicka hem lite fint från HM!
Jag försöker att inte handla där så mycket nu för tiden eftersom alla handlar där och det är ju itne så kul att gå i exakt likadana kläder som alla andra. Men vissa saker kan jag bara inte låta bli.




Nu blir det till o snåla ännu mer. Men ajaj vad jag är dålig på att snåla! Men jag behöver verkligen en ny BH. Så det blev ett set. Och skorna var rena fyndet för en 50lapp så jag kunde inte låta bli.
Och kuddfodralen.. Ja, de kom bara med i farten! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0