Cherry me up

Jag blir tokig!
I flera år har jag velat ha en svart bikini med körsbär på. SÅ SNYGGT.
Jag har velat ha det så länge jag kan minnas.
Men varje gång man hittar en som också är en snygg modell så kostar den minst 500. Jag är på tok för fattig för sånt, jag har så mycket viktigare saker att lägga pengar på.
Men nu har jag bestämt mig för att försöka snåla på shoppandet så jag istället för att köpa mycket billigt, kan köpa sånt som jag verkligen trånar efter, men då också kostar lite mer.
Jag jagade innan på nätet (det gör jag varje sommar) och såg i ett forum att hm sålde körsbärsbikinis förra året!
Och jag missade det!

Bara hoppas att inga såna affärer säljer såna igen för då kommer alla gå med såna bikinisar.
Så är det alltid när jag letar efter nåt som jag verkligen vill ha.
Butikerna inser hur snyggt det är, säljer det, och alla människor går runt med det och helt plötsligt känns det inte lika kul längre.

Anyway... Nu ska jag pyssla lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0