babbelej

Usch vad trött jag är. Skulle städa idag, eller iaf dammsuga o putsa speglar. men nej. det orkar jag inte. blir sova tidigt istället.

Varför blir man alltid så slö när man just ätit middag? jag är helt slut. skulle kunna somna typ... nu. men självklart är det saker man vill få ordnat innan man somnar. så det dröjer en stund.. spec som jag slöar vid datorn istället för att ta tag i saker o ting:P

och jag läste en annan blogg btw. och alltså man kan ju vara en sån typisk brud alltså, måste jag säga. och ååå vad man kan ha det booooooooooooring alltså. måste jag säga alltså

usch. vissa människor är bara föööör blonda. men jag känner henne inte egentligen. who am I to judge?

hm jag har börjat bli hatisk mot folk på sistone. ?
jag menar, att jag tidigare idag sa att Caroline af ugglas borde skjutas, det är ju lite överdrivet.
men det där vi sa om att kanske ge henne en present istället för att skjutas... ett presentkort till en mycket speciell klinik i schweiz.. det är väl inte så illa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0