could be worse..

Idag har jag haft en sån där härligt bra dag! Inget särskilt har hänt men idag har jag verkligen mått bra, inte varit deppig eller irriterad... Allt på jobbet har rullat på precis som det ska, vilket inte är så ofta. Och det trots att det var jag som "ansvarade" för allting idag. Hade ingen Sören att fråga om jag inte visste nåt, eller om nåt gick fel... O andra sidan så gick ju inget fel då:P Inga delar i maskinerna som gick sönder ingenting krånglade.
Jag är nästan lite stolt över mig själv. Jag känner verkligen att jag börjar kunna det mesta nu. Det är så mycket att hålla reda på men jag fixar allt!

och jag längtar efter min lön. jag längtar verkligen.
hade drygt ett o ett halvt kilo blandfärs i kylen, ( det räcker ju till minst 10 middagar) som jag tänkte frysa in, o även göra middag/matlåda tills imorrn på...
men när jag tog fram förpackningen såg jag att den redan hade gått ur datum, (dagen efter jag köpte den!)
jag var ju så dum att jag kollade inte det då,... trodde inte att det skulle göra nåt att ha den i kylen i bara 2 dagar.
men tji fick jag. en dag för mycket i kylen räckte o nu har den redan blivit dålig. så snopet att den gick ur datum igår. tycker det ska hålla iaf en dag till efter datumgränsen:S  så jag fick kasta hela skiten. och måste gå till affären o köpa ny mat. men för vilka pengar?  jag som trodde att jag skulle klara mig hyffsat iaf fram till löning, om jag inte gjorde nåt som skulle kosta nåt. men tji fick jag.
nåja. det brukar alltid lösa sig på nåt sätt. det kunde ju vara värre. MYCKET värre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0