sehnsucht.

Fredagsmorgon. Jag både sett fram emot fredagen, samtidigt som jag verkligen inte har det.
Denna helgen kommer jag bara sitta i min lägenhet. Jag har inte råd att göra NÅNTING.
kanske kan åka till mamma. igen. måste renovera den antika byrån som jag vill ha. så jag kan få hem den till mig så mamma slipper ha den.
men egentligen saknar jag mina vänner. jag vill till jkpg o träffa brudarna. men tjejer, partaj nästa helg?
och bio med fia nästa helg med, det har jag sett fram emot länge! Australia med Hugh Jackman=) mumma!

Åh vad jag längtar till nästa helg. nästa vecka ska gå fortfortfort.
och wiie på onsdag har jag råd att köpa mat. då slipper jag snåla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0