Mirrors truth

Halv tre inatt vaknade jag och hade så ont i halsen att jag inte kunde somna om.
Gick upp o tog en ipren men det hjälpte inte så mycket. somnade igen vid sextiden (kollade på klockan sista gången vid halv sex) och vaknade halv åtta. Då hade jag inte lika ont.
Kanske borde besöka en doktor så man kan få nån medicin för det?
men det kostar pengar, det är inte roligt att slänga ut pengar på sånt.
O andra sidan, hur roligt är det att ha ont i halsen o ligga i sängen utan att orka göra nåt?
Får se om jag orkar gå till sjukan sen.
På sätt o vis är jag ändå tacksam, för jag vet att det här kommer gå över så småningom.
Det finns de som har det värre.


Jag har en vissen rosplanta i en grrå kruka i mitt sovrum.
Den förfrös nog när jag bar hem den från affären..
Men på nåt sätt så känns den passande.
En vissen ros i en grå kruka. Kunde lika gärna vara min spegelbild idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Please heal me, I can't sleep

Thought I was unbreakable, but this is killing me

Call me, everything, make me feel unbreakable :)

2009-02-26 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0