Go´Lördag.

Ligger i sängen och av ren lathet ligger jag o käkar godisfrukost. Så blir det när man inte orkar stiga upp, o godispåsen är för nära sängen. ILLA

Jag mår bra idag med, upptäckte igårkväll att det fortfarande gör väldigt ont i halsen när jag gäspar.
Men jag får helt enkelt hålla mig pigg.

Idag är en sån dag då jag inte vill sitta hemma men det känns som att enda andra valet är att festa.
Och det tänker jag ju inte göra förrän jag är säker på att jag är helt frisk. Vill ju inte bli sjuk igen.
Men brudarna festar vmo, o jag tänker inte hänga med.
Jimmy ville ha med mig till jkpg, festa järnet, han, jag o mattias!
Visst det hade varit kul det med. Verkligen askul! Men jag ska ju inte festa.
Jag är sugen på bio men fia bangade.
Kanske finns det någon annan som vill gå på bio med mig?
Men de flesta är ju tyvärr upptagna med att stiga in i alkoholens obekymrade värld.
Jag är avundsjuk på dem idag. Jag är sugen på öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0