Fuck Dubai, tacka vet jag fian dao!

Jag läser dagligen Alex Schulmans blogg o jag är avundsjuk på den jäveln. Hans liv är för bra.
Jag vill med åka till Dubai! Inom ett år ska jag dit så är det bara. (Hoppas jag iaf)
Han ligger vid polen, eller sitter i baren eller går runt i den fantastiska stan o går på undervattensmuseum.
Och jag sitter i ett molnigt nässjö, med katterna som enda sällskap. Min utsikt är några väggar o tak. Visst om jag ställer mig på tå på balkongen så har jag ju faktiskt sjöutsikt. men vem fan vill stå på tå på en balkong i den här kylan?
Jag vill sätta mig i en taxi, med solbrillorna på o med packad väska. åka till en flygplats där ett flygplan tar mig till Dubai, (för dubai är vad jag vill till just nu) och väl där vill jag ha en fin svit på ett fint hotell. Och en kall god öl. Är det för mycket begärt?
jo just det, jag vill åka dit med nån jag älskar. och då är det för mycket begärt.

Istället får jag se fram emot Budapest med älskade Fian Dao! mindre än tre månader kvar nu. det kommer bli det bästa på hela året känns det som.
en hel vecka. myggan o biet! BzzzZZZzzZZzZZzZ


Kommentarer
Postat av: Sophia

wiiie :) puss <3

2009-02-23 @ 07:48:48
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0