Disease

Hemma o är sjuk. Attans.
Jag hatar att vara hemma från jobbet.
Och gud vad pissigt det är att bara ligga här utan nåt att göra. Ice Age 2 har jag att titta på men orkar inte ens det.
Jag har inte en aning om hur hög feber jag har eftersom jag inte har en termometer. Lika bra det. Hade jag vetat det hade jag säkert bara kännt mig ännu sjukare.
Och ingen mat hemma. Hade tänkt äta på jobbet ju. O ingen lön förräns imorrn så jag kan inte handla.
Men imorgon, sjuk eller inte, måste jag till hemköp.
Men hoppas att jag inte är sjuk imorrn. VILL INTE!
Har möte med kultur o fritidsnämnden imorrn med, det kan jag inte missa.
Men orka gå ner dit o ha möte o diskutera saker fram o tillbaka?

hoppas jag orkar jobba imorrn.

För övrigt är det fettisdagen idag. det är idag man ska vara fet o äta semla. åh semla vad jag är sugen på det.
eller ja, jag är väl i regel sugen på allt, jag är hungrig just nu..
Men en semla.=) mycket bra uppfinning tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0