And god invented the mami, and he saw that it was good.

Min mammi är den bästa mamman i hela världen.
Hon kom till mig med kassar fulla med mat, (o ett paket glass för det är skönt för halsen)
Jag bjöd henne på middag, vilket för smidighetens skull blev hämtat på casablanca.
Sen satt vi o pratade, och bara att ha mammi här fick mig att må bättre.
Men nu ligger jag i sängen, tyvärr verkar det som att halsen bara blir värre o värre.
Men jag tar det lugnt o hoppas att en god natts sömn slår ut det onda en del iaf.

Men det blir nog inget festande för mig i helgen. Om jag är feberfri blir det kanske på sin höjd bio med Fia annars får vi skjuta på det med. men åh, jag vill på bio på lördag!

och kanske är det för att jag ligger hemma o degar hela dagarna när jag är van vid att ha fullt upp, men nånting känns fel.
Är det det?

I miss the sweetness..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0