Terror, ynklighet o inre lycka

Jag trotsade mina teorier om att vaccinsprutan mot svininfluensa egentligen är framställd av terrorister (o att svininfluensan är deras påhitt) och jag trotsade de teorier jag har om att sprutan kommer göra så att alla som tagit den blir zombiesar efter ett drygt år, så att teoristernas ledare (en tjock vit tunnhårig gubbe som sitter i en fästning på en tropisk ö långt söderut med sina hejdukar som talar holländska tyska belgiska o franska) ska kunna ta över jorden med ett elakt "moahahahaha!"
Jag trotsade de teorierna och tog vaccinsprutan igår.

Jag känner redan hur zombiebacillerna tar över min arm,  AJ!
Febrig o handikappad som jag var när jag vaknade imorse, kunde jag inte ta mig till jobbet.
Jag kunde knappt klä på mig.
Efter att ha blivit ompysslad o tillsagd att stanna hemma så lade jag mig o sov en stund till (5 timmar till).
När jag vaknade mådde jag ännu sämre. Usch o ve!
Men jag ska inte klaga egentligen, det finns de som har det värre, (och ja, jag tänker på dig Sophia, du är så stark!) och jag vet att det snart är över för mig.

Men jag var bara tvungen att få gnälla lite om det.



Jag är för övrigt orolig för två tjejer som betyder så mycket för mig. Tänker på er varje dag, bägge två, o hoppas att ni inte förlorar det ni så högt älskar.
Stay.

Kommentarer
Postat av: sophia

puss dao! fin du är <3

2009-12-09 @ 13:52:26
URL: http://mysundown.blogg.se/
Postat av: Qamilla

vilka är det du är orolig för? =/

2009-12-09 @ 23:23:42
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0