Merry Xmas.

Det är lördag, känns som söndag, men det spelar ingen roll. Man är ju ledig ett tag nu så man behöver inte tänka på dagarna.
Jag har sjukt ont i magen, det vill inte släppa. Har haft nästan konstant magont i två månader nu.
Jag hatar att må så här, men biter ihop eftersom jag vet att jag kommer må bättre om jag bara är stark.

På måndag ska jag träffa världens finaste Sophia! Jag längtar verkligen! Hatar att träffa henne så sällan, men det är inte lätt att ses när man bor en bit ifrån varann o jag jobbar hela dagarna.
Hon kommer få mig att må bättre, det gör hon alltid. Och jag är så fruktansvärt nyfiken på hur hon ser ut nu!
Fina fian dao!

Igår var jag ute på hotellet, men det var inte mycket att ha, förfest o efterfest är alltid roligast! Jag kom hem vid tre inatt nån gång o kom inte i säng förrän framåt fyra.
Hur kommer det sig att alla alltid ska gå ut på hotellet (som är ett ganska kasst uteställe) när alla jämnt säger att det är hemmafesterna som är roligast? Varför inte bara hålla sig till hemmafester? De kostar inte lika mycket och man kan på ett helt annat sätt ha roligt med sina vänner!
De flesta som går ut på krogen är ju dock singlar och jag tror att många av dem går ut för att kolla "marknaden". I kompiskretsen som man träffar på hemmafesten träffar man förmodligen inte så mycket att flirta med, och många är ju faktiskt ute efter att träffa någon. Men krogen är ju knappast rätt ställe. Jag röstar på hemmafest nästa år!

Julafton var förvånansvärt bra, och jag njöt av att umgås med min familj hela dagen! Dock stod jag mest i köket med mammi som alltid men det var mysigt att stå där o laga massa mat med henne. Många fina julklappar fick jag med, alla var köksgrejer så jag kan få en liten högre standard i mitt kök! Älska! Piano Black har blivit temat! Sjukt snyggt.
Julaftonens bästa var min fina brorson som älskade julklappen jag gav honom, en regnbågsprojektor som projicerar en regnbåge på väggen. Den var verkligen jättefin!

Nu ska jag kolla mellandagsrean på nätet. YAY!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Snäll du är! Puss gumman

2009-12-29 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0