chickens and shoes.

Nu sitter jag o kopplar av efter att ha lagat massor med mat till matlådor.
Tänkte först att en portion skulle vara dagens middag med, men har inte riktigt haft aptit på några dagar. Jag vet inte varför, men har inget emot det. Jag behöver komma i form igen så kan vara bra att äta lite mindre:P
Så då blev det ännu en matlåda, så jag slipper stå o slava vid spisen varje dag denna veckan:P
Kommer bli goda matlådor, jag gjorde kyckling ala mammi=) Jättegott=)


Igår var jag i Jönköping o träffade Sophia. Vi drog upp till A6, hon var sugen på fika så jag bjöd på kaffe o lite gotti och sedan gick vi runt o snokade i butikerna=) Jag hittade en hel del som jag ville ha (as allways) men då mycket av det var sånt som var på rea så var ju det mesta slut i mina storlekar.
Det blev ändå ett par snygga toppar på HM, och ett par sneakers.
Mina nya sneakers är det närmsta jag kommer det jag letat efter ett tag så jag tvekade inte en sekund.

300 kronor  var de verkligen värda! Ville att de skulle finnas i svart men det gjorde de tyvärr inte. Synd bara att jag har skoskav av allt mitt promenerande de senanste dagarna. Får nog vänta ett tag med att ha på mig dem.

Nu ska jag msna färdigt med bästa Ida, något som lär ta ett tag för vi diskuterar skor o lite annat. haha=P
Tack gumsi du är så bra, du förstår alltid allt. Alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0