True friends.




Vissa vänner är sällsynta. Men vissa finns alltid där för en och man finns alltid där för dem!♥

Idag är jag lite seg efter en helg med massa öl o massa folk.
Men det har varit kul, men många på festivalen var ju på tok för fulla. Orka supa sig så full att man bara trillar runt?!
Min gamla klassföreståndare bland annat, var en riktig fylleöhrn som pladdrade o daltade med alla. Hon som är jobbig i vanliga fall, på fyllan blev hon värre!
Inatt sov jag hos mamma i Vrigstad, det var skönt att vara hemma där lite men det har inte blivit mycket gjort här hemma.
Imorgon börjar man ju jobba så nu går man tillbaka till det gamla livet igen. Jobba jobba jobba och allt här hemma slarvas det med. Jag vill ha mer semester!

Nu ska jag njuta så mycket jag bara kan av de sista timmarna på min semester.
På bästa sätt jag kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0