Off to the capital!

Nu bär det snart av mot stockholm!
Tåget går om en timme.

Ikväll ska jag på släktträff, en stor fest med släktingar från hela världen som jag inte träffat innan. Hoppas det blir roligt!
Mamma o jag ska bo på Mornington Hotel, jag älskar det hotellet!
Bara att komma iväg ska bli toppen, det är kul att göra nåt med mammi med, vi har alltid kul ihop.
Sådan mor sådan dotter sägs det ju och hon o jag är så lika att det är skrämmande!

Vi kommer ha skitkul. De är bara tre släktingar på festen som jag träffat innan och det är min moster o min kusin o min kusindotter. Det ska bli spännande att se hur stor min kusindotter har blivit! =)


Nu blir det te o nagelmålning i väntan på att tiden ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0