kontroll?

Projekt inre välbefinnande del 1.

Sitter med en hårinpackning i håret, och har gjort en ansiktsmask. Såna saker jag sällan tar mig tid till att göra men som alltid får mig att känna mig frisk, lugn och bra. Enya i högtalarna med, kan det bli härligare?

Jag har tagit tag i en del saker som jag inte har orkat bry mig om under semestern som jag hade tänkt ta itu med då.
Jag vet ju att jag mår dåligt av att ha för mycket saker ogjorda, och faktumet att jag inte tagit tag i saker på sistone har nog bidragit till mitt oigenkännande av mig själv.
Så nu tar jag tag i det. Varför må dåligt när man kan må bra?
Kommer ändå dröja ett tag innan jag är helt till freds med mig själv, men kan inte fixa allt på en gång.

Snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0