Jobbskit.

Det är bara torsdag!!! AAAAHHH!
Jag vill att tiden ska gå lite fortare. Jag vill att klockan ska vara halv tre imorgon för då är jag hemma från mitt jobb.
Idag var det dock en lite mer roande dag på jobbet. Jag har sagt till Sören flera gånger att han måste fixa mattan i automaten, men var gång säger han:" hmm aaa. ska fixa det nån gång. men kör på tills det havererar."
Trots tjat har han inte gjort nåt åt vårat bekymmer så det havererade ju totalt imorse och vi har inte kunnat köra linan på hela dagen.
Istället har jag och en snubbe från Stenbergs gjort vårt bästa för att få ordning på mattan, till slut fick jag både han o Sören till att förstå hur lönlöst det var och vi fick byta mattan.
Det var en härlig känsla att få skära loss den gamla. Det riktigt kliade i fingrarna på mig innan och det var härligt att dra kniven i det sega materialet tills den var av. Varför det kändes så bra vet jag inte rikigt. Kanske för att jag irriterat mig på mattans bångstyrighet alltför länge.=P

Nu är det inte långt kvar till min ljuva helg. Jag längtar verkligen!

Idag ska jag möta söta Ida på stan. Jag ska få nästa säsong av DH av henne.
BÄST!
Förmodligen njuta av det vackra vädret idag med.
Vädret i helgen vet jag inte hur det blir. Blev lovad fint väder, sen lovad regn. Men jag skiter i vilket. Vädret spelar ingen roll. Inte denna helgen. Den blir härlig oavsett....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0