health in a trigger.

Okej så jag fortsätter ett tag till då. Kanske inte särskilt ofta men då och då.

Idag mår jag bättre än vad jag gjort på en hel vecka. Det känns som att all vila har gjort nytta!
Men det har verkligen varit jobbigt. Jag har aldrig förr haft ont i magen, haft ont i halsen, mått illa o haft feber o huvudvärk samtidigt!
Nu är halsen bättre iallafall o huvudet känns bättre det med. Till o från får jag bara ont i magen och jag mår illa mest hela tiden men det känns som att det börjar avta.
Jag fick den medicinen jag behövde!

Men jag får se om det blir någon stadsfest i Eksjö för min del denna helgen. Imorgon blir det iallafall inte, för om det blir nånting på kvällen så blir det Jönköping för att fira fina Sophias födelsedag. Jag kommer ta det lugnt isåfall o ta ett tidigt tåg hem. Jag vill inte riskera att bli sjuk igen. Men att åka dit o vara med på firandet lite känns lite lagom. O jag måste ju överräcka min present som jag vet att hon kommer bli glad över. I just know it.
Men jag får se om jag orkar göra nåt överhuvudtaget imorgon.


Nu ska jag vila. Well needed.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0