work it out

Måndag igen.. Känns som att det alltid är måndag.
Idag har det varit en riktigt lång dag med, ingen rolig radio eller nåt.
Men allt har gått bra iaf o det är skönt det. Känns alltid bra när man får mycket gjort.

Efter jobbet blev det stress till banken o diskutera det orangea kuvertet så nu har jag det överstökat.
Har ju pensionssparat privat i tre år men inte orkat bry mig om det jag får av staten, men  nu har jag ändrat lite så nu kommer det förhoppningsvis öka=)
Efter bankbesöket blev det hårdträning i ett par timmar.
Några hundra kalorier fattigare, men gud vad segt det är att stå inne på gymet o pumpa när man ser det fina vädret utanför!
Blev sugen på powerwalk, men såg till att det blir lite sånt imorrnkväll med fröken Q^^
Blir härligt att gå o snacka lite=)

Och sophia smsade nyss. just nu är det 22 grader i Budapest. på en månad borde det hinna bli ännu varmare!
Det kommer bli bäst bäst bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0