Vita tårar

Det är äntligen torsdag, det är äntligen helg!
Jag ska egentligen vara på gymet nu men har så ont i magen att jag valde att låta bli.
Men varför har jag ont i magen? Jag kan ju slappna av lite nu. En sak har löst sig för mig iaf. De behåller mig på ITAB.
Och min lön denna månaden var på över 16000=)
Men egentligen, trots att det är livsviktigt är det ju inte det jag går o grubblar på mest. Det kan vara det andra, som jag har dagdrömt om hela dagen. Jag stod tillomed o funderade på vad två små frackar skulle kunna kosta. Men förmodligen tänker jag på sånt i onödan?

Jag tänker faktiskt ta det lite lugnt nu ikväll. Lägga mig tidigt så jag kommer upp tidigt så jag kan träna imorgon bitti=)
Imorgon kommer kanske Sophia till mig, och jag hoppas verkligen hon gör det! Jag saknar henne så mycket, speciellt den här årstiden. Men nu är det inte långt kvar till Budapest, och det kommer bli bäst!

Och imorse när jag vaknade så var det första jag såg ett sms fyllt med kärlek. En perfekt start på dagen och jag inbillar mig att det är därför denna dagen har varit bra. För allt har gått bra, jag har varit piggare idag och allt har funkat som jag vill på jobbet. Vanligtvis när man vaknar ensam så tänker man att allt bara är tråkigt, och man börjar dagen med inställningen att allt är skit. Men idag började jag dagen med inställningen att allt är underbart. Och det kan bli bättre än så.
Om man inte satsar på det man vill ha, kan man heller inte vinna det. Vinna eller förlora?


Kommentarer
Postat av: Fian Dao

Oh, saknar dig med ju!!

2009-04-24 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0