om två vill blir det dubbelt så bra.

Jag läste nyligen en undersökning om sexursäkter.
Det finns ju de som skyller på huvudvärk för att slippa ha sex, o det var många andra anledningar som jag inte ens skulle komma på tanken att använda som ursäkt! I denna undersökningen fanns en tabell över hur många kvinnor som kommer med ursäkter, o hur många kvinnor som vägrar o hur många kvinnor som ställer upp trots att de helt enkelt inte har lust, för att slippa en tjurig partner.
I tabellen fanns det inte med hur många kvinnor som aldrig använder ursäkter för att slippa sex för de själva vill ha det :S konstigt. Kvinnor är väl inte helt asexuella eller?
Att kvinnor kommer med ursäkter kan jag väl förstå men varför inte bara säga: "nej jag är inte sugen" eller "nej jag är för trött"?
Men det som skrämmer mig är att de faktiskt var en hel del som ställer upp på sex när det inte själva vill ha det för "familjefridens skull" MEN VAD FAN!? Helt ärligt, är jag inte sugen på sex så säger jag som det är. Nej jag är inte sugen eller nej jag orkar inte. Det är ju inte direkt särskilt ofta jag säger så, jag är ju ganska sexuell av mig, det vet ju de som känner mig, inte minst min finaste.
Men att ställa upp för familjefridens skull? Om min kille skulle bli sur på mig o utveckla ett gräl pga att jag inte vill ha sex så skulle jag blir skitförbannad. Sex är sex, alla kan inte vara sugna samtidigt. Alla människor är ju inte hungriga samtidigt heller? Inte tvingar jag mig att äta en måltid när jag är mätt för att göra nån annan glad?
I mina ögon kränker man sig själv om man går med på sex utan att man vill. Ser man inte sin egna kropp som ett objekt då?
Jag fick höra av min att om jag skulle ljuga om min sexlust för att göra honom tillfreds så skulle han bli arg både på mig o på sig själv. Han skulle känna att det var illa att ha sex med nån som egentligen inte vill. Och jag tror de flesta killar tänker så.

Så kvinnfolk, ta tag i er själva o njut när ni vill. Både du o din partner skulle uppskatta det mycket mer, för sexet blir så mycket bättre när båda vill. O ljug inte! Säg som det är istället, ärlighet  varar längst! Speciellt i förhållanden.

Kommentarer
Postat av: teacher

Så sant som det är sagt, vem vill ha sex med nån som egentligen inte vill? För mig så är det ofattbart!!

2009-04-02 @ 19:51:05
Postat av: hanna

klart att jag ska komma till dig! Det kommer bli skitskoj!

2009-04-04 @ 09:30:25
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0