when I kissed the teacher

Helgen har redan börjat.
Kom hem extra tidigt från jobbet idag för jag var på en kurs, som faktiskt var riktigt bra att gå på även om det inte är säkert att man får vara kvar... det hänger ju på konjunkturen. Men eftersom de är så nöjda med mig där o alla gillar mig så lyckas jag ju trotsa konjunkturen hela tiden, så jag är nog kvar tills det verkligen inte finns nåt att göra där...
   Men nu är det som sagt redan helg, o den finaste tittade in en snabbis nyss eftersom jag var hemma tidigt.
O i din närhet är livet underbart
Jag längtar till imorrn. Underbara fredag! Och jag är väldigt nyfiken på överraskningen!

Egentligen vill jag bara ut i solen, men måste hålla mig hemma tills Emilia o Ida kommit. De kommer snart o hämtar lite grejs, är ju bra att vara hemma då.
Måste fixa så att jag kan ha balkongdörren öppen med, utan att katterna hoppar ut. men hur? Tips någon?

O idag lyssnar jag på denna o tänker på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0